Over and out the United States of America

Sitter på Phoenix international airport. Väskan incheckad och security processen avklarad, allt är som det ska. Nu väntar en 18 timmars lång flygresa till Köpenhamn, med stop i Dallas och London. Ingenting jag ser fram emot, men vad gör det när jag lommar sluta hemma i Växjö?!

Eftersom frisörbesök i USA kostar ungefär halva priset mot i Sverige passade jag på att skämma bort håret lite igår. Toppade håret och la i ytterligare lite ljusa slingor i håret. Blev nöjd med resultatet, naturligt och fräscht. Förhoppningsvis kommer det blekas av solen ytterligare i sommar. För mitt långa hår kostade det hela mig $130, i Sverige hade jag haft problem att komma under 2000 skulle jag tro.

Igår kväll år jag och Carro middag på Pita Jungle, en av mina favorit restauranger. De har en massa goda och nyttiga maträtter med pitawraps som specialité. Igår blev det en turkey wrap och rotfrukter. En Mysig avslutning på mitt första år i Amerika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0