Hemma är fortfarande hemma

28 timmar tod det mig från dörr till dörr. Efter en sån lång resa var jag rejält mör i hela kroppen och knoppen. Men lycka är bara förnamnet på hur jag känner just nu. Så otroligt skönt att vara hemma i mitt älskade Sverige. Världens finaste vänner överaskade mig när jag steg in i huset igår. OJ, så glad jag blev. Hade en kanonmysig kväll fylld med prat, inga tysta ögonblick där inte. Bättre premiärkväll i Sverige gick inte att få. Tusen tack!!!

Världens bästa människor!
Efter ett läsår i USA har jag helt klart lärt mig att uppskatta Sverige på ett helt annat sätt. Jag är riktigt stolt över att vara svensk, Sverige är mitt hem och svenska är fortfarande det språk jag pratar bäst. Jag har en hel svensk sommar framför mig. Den ska fyllas med jobb, träning, tävling och såklart en massa häng med familj, släkt och världens bästa vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0