Den 15onde maj

Hembiljetten är bokad, tisdagen den 15onde maj går flyget hem till Sverige. Nedräkningen är offeciell. Jag längtar outhärdligt mycket. Ser verkligen fram emot att få komma hem till älskade Sverige med en härlig sommar framför mig.
.
Senasst jag bloggade, vilket var över en vecka sen, hade jag tävlingsförbud på grund av att baksidan krampat. Sen dess har det blivit bättre, men tyvärr inte så bra som jag hoppats, trots att jag varit på behandling hos sjukgymnasten minst en gång per dag. Igår fick jag en riktigt hård "skrubbning" på min muskel. Gjorde fruktansvärt ont och lämnade efter sig ett gigantiskt blåmärke. Men idag känns det som att det var värt all smärta, för baksidan känns faktiskt bättre. Jag hade nästan gett upp hoppet att åka till conference championship nästa vecka, men i stunden känns det faktiskt som att det finns hopp igen. Imorgon ska jag prova hoppa med kort ansats igen och efter det får det bli en utvärdering om läget.
.
På den akademiska fronten är det slutspurt. Nästa vecka är finals week. Jag gör mitt bästa för att motivera mig till plugg de sista dagarna. Jag har tre prov och en uppsats under måndag och tisdag, sedan är vårterminen över för min del. Ett välbehövligt break är precis vad jag behöver.
.
13 dagar till Sverige. HELL YEAH!

Kommentarer
Postat av: Pa

Välkommen hem !!!

2012-05-03 @ 13:04:53
Postat av: Elli

Jiihooooo!!! Som jag lääääängtar!!!!

2012-05-04 @ 18:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0