Venice Beach

Californien levererar. Vi spenderade natten hos Rashidas föräldrar och anlände till L.A runt lunch idag. Los Angeles, vilken charmig stad. Har spenderat dagen bland hippies, konstnärer, stuntmän, säljare, och andra udda talanger på Venice Beach. Har förundrats flera gånger om över vilka karaktärer det finns, riktiga freaks rent ut sagt.
Stunt akrobat                                                         Krok genom näsan och munnen
Får resp. ödla med två huvuden
The Wolfman, ansiktsbehåring på hög nivå.
My beautiful roommates
Jag är en storstadsmänniska. Jag älskar storstäder. Livet är så mycket mer spännande i storstäder. Mat, shopping, nöjen, människor... Det finns liksom inga begränsningar. En vacker dag ska jag bosätta mig i en storstad - Stockholm, New York, Los Angeles, helst alla tre på samma gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0