Betyg: OK

Ligger i sängen hemma i lägenheten och kämpar för att hålla ögnonen öppna medands jag skriver. Snöovädret har inte kommit än men det regnar och åskar utanför som bara den, så det är väl bara en tidsfråga innan snön börjar falla. Det enda positiva med det kommande ovädret är att alla klasser är inställda på måndag...

...Nu till dagens tävling.
Jag hoppade in på 3.51 vilket också blev mitt slutresultat. Det blåste väldigt kraftig medvind och det var lite svårt att hantera. Med tanke på att det var första gången jag hooppade utomhus sen i september är det inte särskilt konstigt att det kändes ovant. Dessutom hoppade jag med stavar jag inte heller har hoppat med särskilt mycket. Jag är inte särskilt nöjd med min hoppning men gör mig ändå ett okej på grund av förutsättningarna. Nu ser jag fram emot att hoppa vidare mot högre höjder. Känns som att min kropp blir mer och mer redo för att låta alla bitar falla på plats så att jag kan flyga högt.
Tips från Martins gamla Coach, samma man som driver stavhoppsklubben vi besäkte i torsdags
Har lagt upp bilder från torsdagens stavhoppträning, så det är bara att scrolla ner för dem som är intresserade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0