Sommar i Tucsan

God kväll!
Har precis tagit en lång och härlig dusch. Inget sparande på varmvattnet när man bor på hotell här inte!! Nu ligger jag utslagen i sängen och tittar på CSI tillsammans med min rumskamrat Simone. Bussresan och eftermiddagens träningspass verkar ha tagit ut sitt, men det är en jag-kommer-sova-som-en-stock-inatt-trötthet så jag klagar inte. Så otroligt härligt att träna ute med både sol och värme (i Flagstaff är det bara sol), ultimata passet. Gick ett lyckorus genom hela kroppen under uppvärmningen och den behagliga miljön hade en helande effekt på hela mig.
Dagens pass var hoppstyrka, häckkordination och några snabbhetslopp som avslutning. En skön genomkörare och imorgon är det lite lyftning på morgonen och sedan ska Marty ta mig och Simon till sin gamla stavhopps-klubb för lite hoppning. Förhoppningsvis hinner jag med en eller två timmar vid poolen också.
En väldigt funktionell stavhoppsmatta, då man kan "vända kappen efter vinden" och hoppa från båda hållen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0