Pree-meet day

Pre-meet är vad vi kallar dagen före tävling (...logiskt!). Det är en dag då vi själva för bestämma över träningen. Vila eller träna, det är upp till oss. Bara vi gör vårt bästa för att göra oss redo inför tävlingsdagen. Jag brukar oftast bara göra en lätt uppvärmning, lite löpskolning, strecha och sedanhoppa i isbadet. Så blev det även idag, dock var isbadet inget isbad i värmen och var helt effektlös så det skippades.

Ready to roll

Dagen har bjudit på några kvalitativa timmar i solen, chill på hotellrummet och en friidrottskväll på arenan. Riktigt härligt att sitta på löktaren och se solen gå ner samtidigt som friidrottstävlingen pågick.

Det spekuleras om snöstorm i Flagstaff imorgon kväll. JAg som trodde vi var färdiga med snön för den här terminen...tydligen inte. Kan ju alltid hoppas att vi vädret blir så dåligt uppe i bergen att vi inte ens kan ta oss hem imorgon. Jag har inngenting emot att stanna en extra dag nere i Arizona-värmen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill inte heller vara i ett snöstormigt Flagstaff, jag vill var där solen och värmen är och där du är så klart. Härliga bilder, det ska bli så kul att träffa dina tokiga kompisar. Lycka till i utomhuspremiären! Puss och Kram / mamma

2012-03-17 @ 09:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0