Mid-term exhausted

Jag visste redan inan veckan började att det skulle bli riktigt tufft, fyra exams och en uppsats låg och väntade på mig. Trots att min juridik-tenta blev uppskjuten, så har denna veckan förmodligen varit den tuffaste hittills i college. Igår och idag har jag gått på ren överlevnadsinstinkt. Jag har gjort slut-tenta i en av min klasser och vilket gör att min studiebelastnig framöver kommer vara mindre. Det känns skönt, för mitt studietempo de senaste veckan är inte hållbart i längden.
Nap-time på stavhoppsmattan efter en tuff skoldag

I imorgon åker jag, Jenne, Rashida och Simone till Los Angeles. Rashida kommer från L.A så vi får bo gratis hos hennes föreldrar. Det tar ungefär 6 timmar med bil att ta sig dit. Ser verkligen fram emot att komma iväg från Flagstaff. Sol, värme och hav... how lovely? Pricken över i:et hade varit om jag stöter på min blivande man Ashton Kutcher.
Yes, please!

Kommentarer
Postat av: Anonym

1. Skönt med en lugnare period, du är duktig att du fixar allt.

2. I alla tider har det varit skönt att slappa (alternativt "hänga")på stavhoppsbädden.

3. Ja, jag godkänner din blivande man, nackdel: han är amerikan, fördel: han är snygg!

4. Ha det nu så kul i LA, var rädd om dig!

Love you/mum

2012-03-02 @ 19:26:33
Postat av: Frida

SAKNAR DIG fina Lisa :)

va harligt ni verkar ha haft det. skont med ett mindre amne.

jag har verkligen inte koll pa tiden langre... hur langt fore eller efter ar du (vet inte hur man gor fragetecken eller utropstecken pa denna s$atorn) tusen pussssar och kramar dig usas duktigaste tjej. karlek

2012-03-06 @ 04:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0