Lördagstävling i Phoenix

Gårdagens tävling

Den vill jag helst glömma och det tänker jag göra också. Jag vet inte vad som var med mig igår, men jag hade absolut noll motivation eller inspiration eller vilja till att hoppa. Var på riktigt dåligt humör redan när jag vaknade på morgonen och under hela tävlingen var jag frustrerad och arg - helt utan anledning.
Utomhussäsongen har kommit så plötsligt och det är jag inte van vid. I Sverige brukar vi ha cirka två månaders mellanrum mellan inomhus och utomhus och inte två veckor som här. Jag känner mig helt enkelt inte riktigt redo för att ställa in min kropp på tävlings-mode än. Men det är på gång. Eftersom min familj kommer på besök så har jag fått ledigt från nästa helgs tävling, vilket känns väldigt skönt. Två veckors tävlingsuppehåll är nog precis vad jag behöver för att kunna koppla hjärnan rätt inför säsongen.
Efter gårdagens tävling igår blev det amerikansk kvällsmat i form av hamburgare. Och inte vilken hamburgare som helst, den var nämligen från snabbmatskedjan in N out som enligt många amerikaner har de bästa hamburgarna i hela USA. Med det ryktet var jag ju bara tvungen att prova... Och jag ska inte förneka att min doubble cheeseburger satt som en smäck i matsäcken, riktigt fet och smaskig.
Nää nu borde familjen vara här i vilken sekund som helst. Jag är riktigt otålig. Har gjort allt jag kan för att få tiden att gå denna morgonen; städat köket, plockat i vardagsrummet, joggat, duschat, målat naglarna, städat rummet och så nu när jag är färdig med detta inlägget vet jag inte vad mer jag ska sysselsätta mig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0