Fitness-fetish

Något jag verkligen fasineras av är bodybuilding. Händer då och då att jag googlar efter overkliga muskelpaket och varje gång blir jag lika chockad över resultaten som ploppar upp på skärmen. Det är blandade känslor jag känner.  Även om jag är medveten om att det förekommer en hel del doping i fitness världen och vissa människor har skrämmande opropotionella kroppar, kan jag inte förneka att jag förundras av hur de lyckas åstadkomma dessa kroppar. De måste vara enormt träningsfrenetiska för att motivera sig själva att spenadera flera timmar varje dag i gymmet. Tragiskt nog är träning inte den enda vägen till dessa kroppar, deras muskler med största sannolikhet fyllda med alla möjliga sterioder, vilket är allt annat än hälsosamt.
Stackars muskler...
Man eller kvinna?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0