Nyfriserad

Igår fick jag ett ryck och bestämde mig för att det var dags att fräsha upp håret en aning. Så jag gick till en frisör här i stan som säga vara väldigt duktig på färgning. 2.5 timmar senare var jag några nyanser ljusare. Det kostade mig 90 dollar (ca. 600 kr) att slinga mitt långa hår. Helt klart prisvärt med tanke på att mitt hår för tillfället är väldigt långt, i Sverige hade det förmodligen kostat mig det dubbla för samma behandling. Är nöjd med resultatet, roligt med lite förnyelse.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är fin Lisa. Nu tycker jag att du är väldigt lik Erica och kanske även Bea. Kram mamma

2012-01-23 @ 08:46:39
Postat av: Frida

SNYGGING DÄR!

2012-01-26 @ 00:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0