Vart jag mig i Världen vänder

Idag lämnar Frida "Finkelito" Hultin Johansson Växjö för en långsemster i sydostasien, där numera majoriteten av mina bästa vänner befinner sig för tillfället : Amanda, Sofia, Elin och Julia + min extra-familj Hagbergarna. Min vänskapskrets är så utspridd just nu - några i Asien, några i USA, några i Oslo och några i Växjö. Så långt borta men ändå så nära. En behaglig trygghet att ha bestående vänner vart man än i Världen vänder...
Citerar min kloka far: Vänner får man inte, man förtjänar


Kommentarer
Postat av: mamma och pappa

Lisa kära dotter, det är underbart att se dig tillsdammans med dina härliga kompisar! Om en månad är närmsta lilla familjen hos dig, det ska bli underbart. Sköt om Dig, tusen kramar.

2012-02-20 @ 20:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0