Tack!

Vill verkligen säga ett stort tack till alla som har grattat mig på olika sätt efter gårdagens resultat. Det värmer verkligen otroligt mycket. Så tusen tusen tack!

Min söndag har varit väldigt produktiv. Jag har hunnit med att skriva ett prov online, städa badrummet, skypa med Olivia och familjen, badat jaquzzi, pluggat företagsjuridik och handlat present till men Valentine-dejt.
Och nu undrar ni säkert vem min dejt är... och det är ingen mindre än min livslevande roommie Rashida McKinnon!!! Singlarna i Alpine 151, och så ska det förbli. Ska ge henne en tröja där jag skrivit God says relax. Det kan hon behöva, för jag tror inte jag känner någon med så starkt temperament som henne (Jo Pappa, hon är värre än mig).
Egentligen så tycker jag verkligen inte om alla hjärtans dag, ännu mindre tycker jag om den i USA. Tjenare vad amerikanarna överdriver inför denna hjärtedagen. Det är inte klokt. Alla affärer är fyllda till max med hjärtan, nallar och röda chokladaskar. Folk spenderar flera 100 dollar på en dag... Jag förstår inte. Sprid ut kärleken över hela året istället för att överdriva en gång per år.

Kommentarer
Postat av: Miriam

Gillar starkt! <3 Älskar dig Lisa.

2012-02-14 @ 15:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0