Indoor over and out

Så var Big Sky Conference Championship i mål och därmed också inomhussäsongen 2012. Precis som alla andra inomhussäsonger har den gått så fort, känns knappt som att den hann börja.

Hur gick dagens tävlande för mig då? Svar: Okej. Jag hoppade 3.65. Inte något dåligt resultat för min del. Men med tanke på hur jag hoppat de senaste veckorna och hur inhoppningen kändes så hoppades jag definitivt på högre höjder än 3.65. Jag var besviken och arg till en början. Men såhär några timmar senare är jag ändå tillfreds med dagen och riktigt nöjd med min första inomhussäsong i college. Faktum är att denna säsongen varit den bästa såhär långt i mitt idrottsliv, med stegrande stabil resultatkurva: 3.50, 3.50, 3.50, 3.70, 3.70, 3.65. Samtidigt som jag är nöjd är jag också hungrigare än någonsin för mer. Jag känner mig redan redo för utomhussäsongen som drar igång om två veckor.
Det var många som kom för att supporta NAU idag, till och med svensk-besök från Krille och hans familj. Krille är själv gammal NAU elev och passade på att besöka sin gamla skola under sin tre-veckors semester i Arizona.  Ett riktigt glatt återseende må jag säga. Jag och Carro fick in Sverige-importerad goodiebag innehållande Marabou, lösgodis, pepparkakor och kaffe. Inget vi tackar nej till direkt.
Krille och company back in Flag
Härligt läktarstöd inför avlutande stafetter
Coach Marty som jag har att tacka för vinterns framgångar. TACK

Grattis till kill-teamet som tog hem conference-titeln och dessutom slog poängrekord.


Outdoor next

Ikäll har det varit banguet med hela track-teamet. God tre-rättersmiddag och prisceremonie för utmärkande prestationer. Ett riktigt fin kväll, så stolt att få vara en del av NAU-track.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt Lisa! Och vilka fantastiska bilder du tar!

2012-02-27 @ 14:06:58
Postat av: Anna Höög

Duktig du är! Och vad snygg du är i håret, är det solblekt eller har du fixat det så ljust? :D

2012-02-27 @ 19:05:42
URL: http://ainnis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0