Födelsedagen

Och så är jag tonårsbefriad. 19 blev 20. Förstår inte hur jag hunnit med att leva i 20 år. Känns som att jag var spädbarn igår... eller inte rikitigt, men nästan. Systemet-ålder i Sverige, men i USA kommer min nya ålder inte göra särskilt mycket skillnad.
Dagen har varit riktigt bra. Men pärlor till rumskamrater har gjort ett fantastiskt jobb för att göra min dag till något alldeles extra. Jag var tvungen att lämna lägenheten för en stund och när jag kom tillbaka hade Jenne och Rashida dekorerat hela huset med ballonger, girlanger, tårta och paket. Då kan man ju inte bli annat än överlycklig. På kvällen gick vi ut och åt på en restaurang och därefter såg vi Safehouse på BIO. Kvällen avslutade med skypning med Hagbergarna i Thailand.
Silverörhängen från Carro
Klänning och örhängen  från Rashida och Jenne. En outfit till Vegas dit vi ska under springbreak om tre veckor.



Tack så mycket för alla gratulationer från er där hemma! En en gång måste jag säga att jag är oerhört lyckligt lottad som omringas av så många underbara människor.

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka härliga tjejer du bor tillsammans med, kul att du fick en så fin dag. Klänningen är ju urhäftig!!! Igår hade vi en härlig värmande sol hos oss och idag har snön nästan regnat bort så det blir ingen skidåkning på sportlovet.



Puss, puss

2012-02-18 @ 20:01:12
Postat av: Pa

Än en gång Älskling, goda vänner får man inte, dem förtjänar man. Bamsekram från Papsen

2012-02-18 @ 20:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0