Conference Championship coming up

Idag var sista träningspasset innan The Big Sky Conference Championsship. Råkade bryta en stav under uppvärmningshoppen. Lyckligtvis bröts den precis i botten och det var inte någon särskilt traumatisk upplevelse. Hade inte några problem att fortsätta hoppa efter den lilla incidenten, vilket var skönt.
Nu har vi ett två dagars mästerskap framför oss, med start imorgon eftermiddag. Kvinnliga stavhoppet är klockan 1 på lördag (den ultimata tävlingstidpunkten om jag får välja, så jagär nöjd). Kroppen och hoppningen känns bättre än någonsin och jag har en pirrig känsla av förväntan i magen. Visst har jag mål och drömresultat, men jag tror jag behåller dem för mig själv tills vidare...
Ett stort lycka till, till mina kära systrar Erica och Beatrice som tävlar i Ungdoms- resp. Junior-SM i helgen. Bebbens SM-debut!!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Flyg lilla fröken ! Bara flyg!

och ha det så kul !

Kommer att sitta i Camp Malung och följa dig.

Kram!

2012-02-24 @ 10:45:55
Postat av: Anonym

Härlig läsning, vi håller tummarna för dig.

Lycka till! mamma

2012-02-24 @ 15:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0