Blogg brist

Mamma ringde mig häromdagen. Hon ville bara veta om jag mådde bra för jag hade inte skrivit på bloggen på ett tag. Aj då! Men nu ska här uppdateras...

I söndags firade vi påsk med påskbord. Jag bidrog med svenska köttbullar och ägghalvor med kaviar. Köttbullarna gjorde dundersuccé, medans äggen knappt vidrördes. Mina amerikanska vänners förmåga att prova nya maträtter kunde definitivt vara bättre.
I måndags fortsatte vi firandet i form av födelsedagsjubileum. Rashida fyllde 22 år.  Rashida är min bästa vän här i Flagstaff och även den jag delar våning med (vilken fullträff), så det var en självklarhet att hennes dag skulle firas ordentligt.
I torsdags var jag inbjuden till The Golden Eagle Awards, som belöning för bra betyg förra terminen.  Alla student athletes med ett GPA över 3.0 var inbjudna. En trevlig tillställning och god gratis-mat.

Kommentarer
Postat av: Pa

Golden Eagle, Groovy,

Nästan lika häftigt som när du och dina syrror for ut över balkonkanten på Astrosphere

2012-04-16 @ 14:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0