Träningen är igång

Det är skillnad att träna på över 2000 meters höjd och träna på havsnivå. Var andfådd hela passet idag, men det var jag inte ensam om. Hela gruppen var flåsade.
En jobbig uppvärmning, lite hopp/löpkordination. Därefter 8x100 m med gångvila.
Jag hade packat ihop mina grejor och var påväg hem, när Marty (den assisterande stavtränaren) säger till mig att jag har styrka på programmet idag också.
100 armhävningar, 30 armhävningar handståendes, 90 fällknivar, 30 situps-standups (en bra övning för baksidan), 30 benböj med vikt. Självklart gjorde jag inte alla övningar i ett set, men jobbigt det var det ändå.
Nu är jag trött både i huvudet och i kroppen, det var några veckor sen sist.
Godnatt på er alla där hemma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Lisa!

Kul att du är igång med träningen, så att du får chans att göra dig av med överskottsenergin.Kram mamma

2011-09-07 @ 16:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0