Sunday without the sun

Idag har varit en lugn och avkopplande dag. Bara jag och Carro hela dagen. Skönt, avslappnande och behövligt.
Soldyrkare som vi är bestämde vi oss för att försäka bättra på brännan lite i förmiddags. Det misslyckades. Solen som alltid skiner i, tog sovmorgon idag. Istället promenerade vi ner till downtown och unnade oss den mest ljuvliga pizza jag någonsin ätit. Kyckling, annanas, champinjoner och lök på en tunna och knaprig pizzabotten med en perfekt tomatsås. 30 kronor var det allt värt.
Laborday imorgon, ett sätt att fira alla som jobbar såsom jag uppfattat det. Det innebär att det inte heller är någon skola. Klagar inte.

Kommentarer
Postat av: Pappa

God Morgon Lisa.

Måndag morgon och lite avis på din labour day.

Men softa på du bara och ha det så skönt.

Själv jobbar jag lite till innan fatburning på Idrottskliniken och Österfotboll med Kalle ikväll.

Kram /Pa

2011-09-05 @ 11:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0