Stalker

Jag skulle precis somna. Hörde tjejerna småprata på nedervåningen. Inga konstigheter.

KNACK KNACK KNACK! på dörren
Tjejerna skriker av skräck, hör dem springa in i Carros rum. Någon är utanför. Jag ligger kvar i sängen. Hjärtat är uppe i halsen. Chocktillstånd.
- Come down, it's the police. Please open the door.

Carro har en stalker som börjar bli lite väl creepy. Tre nätter i rad har han suttit nedanför vår lägenhet. Han har inte gjort oss någonting egentligen, mer än att bete sig konstigt. Han har sagt att han vill bli Carros pojkvän, sagt att han är den första i kön och sedan letat upp var hon bor. Det räcker för att vi ska ringa polisen.
Trodde på riktigt att stunden var kommen när det knackade på dörren... tur att det var polisen och inte vår creepy stalker. Nu är han anmäld och jag har aldrig varit såhär rädd i hela mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jahaddu!

Fortsätter du skriva så här får ni snart två nya inneboende, mamma Lantz och mamma Högardh.

Kram//Pa

2011-09-06 @ 10:03:37
Postat av: mamma Högardh

Kaffet i halsen! Caroline har inte sagt något om "the stalker",kanske för att hon inte vill ha fler inneboende.Ska nog snart boka flyget,vi kanske kommer tidigare?Haha.Carro för ta stekpannan med sig när hon går ut,eller så släpper ni inte ut henne./kramar mamma högardh

2011-09-06 @ 13:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0