Skol-SM i Växjö

Godmorgon vänner!
Fredag, en klass idag och sedan helg. I helgen arrangeras skol-SM i Växjö. Hemmaplan, jag är avundsjuk.  ÅÅÅÅÅÅH, vad gärna jag vill vara där. Klä ut mig och marshera storgatan fram i indiankläder. Skol-SM tillhör verkligen en av mina favorittävlingar. Härlig lagkänsla och väligt socialt. Eftersom det nästan är mer fokus på det sociala än själva tävlingen är prestationsångesten ofta mer dämpad och just därför brukar tävlingen bjuda på välsigt bra resultat.
Förra året tog FIG Växjö hem segern, hoppas på en repris. Jag håller tummar och tår för er även detta året. Kör hårt!
Sääääg...OH AH Växjö FIG
Skol-SM 2010. FIG Växjö utklädda till djävular

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad härlig du är som tänker på oss här hemma. Har just kommit hem från första dagen på skolSM, en fantastisk tävling. Härlig invigning med indianer, positiva, härliga hejarklackar, bra resultat och fint arrangemang. Nu ska jag ta ett glas vin och ladda inför morgondagens funktionässkap i spjut. Kram mamma

2011-09-16 @ 21:03:36
Postat av: Anonym

Lisa vi(eller iaf jag) saknade dig idag!!!

puss <3

2011-09-16 @ 21:48:08
Postat av: Sofie

Då fick jag förklarat vad indianmarschen var om! Haha. Det låter för övrigt inte som att det går någon nöd på dig, trevligt att kunna läsa om hur du har det :) Växjö saknar dig. Puss och kram!

2011-09-19 @ 20:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0