Onsdagen som gått

Så var klockan snart läggdags och jag ska lägga mig efter ännu en dag i varma Flagstaff. Har insett att jag inte behöver öppna ytterdörren när jag vaknar. Temperaturen ligger stabilt runt 30°C och solen ger mig D-vitaminer varje dag. Jag gillar miljön, men det är nästan (bara nästan) för varmt för att träna utomhus. Men jag kommer nog vänja mig.

Så, vad har hänt idag? Jag har haft matte och engelska. Gjort physicals, en obligatorisk hälsokontroll jag måste göra som idrottselev. Ikväll har jag varit på ett möte med alla nya idrottselever. Inte så spännande möte denna kvällen heller. Bara ännu mera blablablaaa...
Jag och Carro åt på campus ikväll. Två amerikanska fotbollspelare som var på samma möte började prata med oss på pussen till andra sidan campus, så vi sällskapade vår middag med dem.
Jag har hunnit med att köpa ett skrivbord idag med, genom craigslist.com som är motsvarande blocket i Sverige. 60 dollar, inte allt för dyrt. Det är väldigt vackert med lite antik stil, men behöver rustas upp. Så det ska jag försöka smälla in i morgondagens schema.
Skypar med familjen just nu. De sitter och äter frulle. Är avundsjuk på Icas äggmacka och pappas kaffe (kaffet här är svagt och blaskigt).
Nu släcker jag lampan i Flagstaff och säger godnatt, samtidigt säger jag godmorgon till Småland och Sverige.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0