Matte & management

Träningsfri dag idag. Crystal, gymnastiktränaren, är sjuk. Det blev en go sovmorgonen istället för kullerbyttor och volter. Någon gång ibland ärdet faktiskt inte helt fef och det var extra passande just idag för jag har kunnat få en hel del nödvändigt plugg gjort. Har online-prov i management imorgon och ett matte-prov på fredag. Inget jättesvårt men ändå tidskrävande, vill liksom känna att jag har koll på läget, kontrollfreak som jag är. Hellre att jag pluggar för mycket än för lite... Har de senaste veckornma uppskattat att jag gick naturvetenskaplig-linje på gymnasiet. Har väldigt stor fördel av allt mitt tidigare räknande i matte-klassen. Tänka sig vilket perspektiv man kan få på saker några månader efter studenten. WOW!
Nu ska jag ta en kort paus och åka till Walmart. Mina foton behöver komma upp på väggen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Lisa, vilken tur att pappa gav dig rådet att inte läste design, frisör eller annat skapande då.

Du är duktig du! mamma

2011-09-29 @ 19:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0