Laborday

Boooooored forever. Nu vill jag att träningen ska dra igång. Trött på att ha vila och inte träna. Det splitter i benen. Vad fasen gör man av all tid när man inte tränar?? Jag förstår inte hur man får timmarna att gå.
Imorgon är det slut på väntan. Imorgon drar träningen igång. Jag är laddad. Riktigt laddad. När jag tänker efter har jag nog inte varit såhär laddad för uppbyggnad någonsin. Jag har fantastiska förutsättningar för att utvecklas som stavhoppare här och jag är beredd att göra mitt allra bästa för att bli den bästa idrottskvinna jag någonsin kan bli.
Idag lagade vi tacos som kvällsmat i lägenheten. Annorlunda tacos mot den jag är van vid, men gott var det ändå. Köttfärs, gurka, tomat, majs, och banan ersattes med en kryddig kycklingröra, räkröra, något sorts bönmos samt stekt ris. En typisk mexikansk rätt och en trevlig smakupplevelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0