Hagelstorm & lakris

Vaknade 6 imorse, det haglade isbitar stora som stenkulor, blixtrade, mullrade, regnade och gud vet vad. Var bombsäker på att taket skulle gå sönder. Det värsta åskväder jag varit med om. Flagstaff har haft lite ostadigt väder de senaste dagarna. Hoppas på bättre tider framöver.
Hade EPS-klass ikväll, det är den roligaste klassen jag läser. Bara massa idrottare från de olika skollagen, än så länge har vi bara roat oss. Roligt att lära känna människor från andra sporter. Idag skulle alla göra en presentation av sig själv inför klassen. Det var riktigt roligt. Jag visade foton på min familj och bjöd på svensk lakrits. Tror inte en enda av de somvågade sig på att smaka uppskattade mitt svenska godis. Men det var roligt att se deras grimaser i alla fall.
Klockan är över 22 och jag borde vara trött just nu. Somnade inte in förrens midnatt igår, vaknade halv 4 för att vara vaken ytterligare en timme och sedan hagelregnet som väckte mig 06.00.

Kommentarer
Postat av: Korven

Alltid lika roligt att läsa om dina dagar!! :)

2011-09-13 @ 16:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0