Fredag

Som student athlete måste man göra 10 timar av community service varje läsår. Jag skulle egentligen gjort tre timmar idag efter träningen. Men Jenne och Rashida skulle till the mall (köpcentret) och jag råkade av någon anledning glida med på ett bananskal. Inte mig emot dock. Några dollar fattigare, lite kläder rikare och fortfarande noll timmar community service. Nåväl, det kommer fler chanser...
Det är fredagkväll och jag ska försöka börja skriva på min första uppsats. Skoj fredagkväll. Men jag har ser framemot helgen. Imorgon ska jag se NAU fotbollslag, min första riktiga amerikanska fotbollsmatch. Ska bli spännande, trots att jag inte kan några som helst regler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0