Fredag

Igår gjorde jag stavlöpningar på gräs och lite kondition på förmiddagen och på eftermiddagen styrka. Kunde knappt lyfta armarna när jag var färdig i gymmet. Hoppade i isbadet på dirren och det verkar ha hjälpt benen att återhämta sig. Unnade min axlar varsin ispåse igårkväll också, det kunde de gott ha. I vårt trainingroom har vi kunnig personal, alla möjliga redskap och behandlingar att tillgå samt is i mängder. Utnyttjar det til fullo för att hålla mig skadefri.
Gick för att äta kvällsmat med två ispåsar på ryggen under jackan igår. En asiat kom fram och frågade om jag var bodybuilder...

Nähäääää! Dags att släpa sig upp ur varma sängen och bege mig mot träningen. 150-lopp på programmet. Därefter iväg till min enda lektion för dagen och därefter firar jag helg. Jag och Carro har lägenheten för oss själv i helgen. De andra åker till Rashidas familj i California. Ser fram emot en mysig "Sverigehelg" med kladdkaka.

Kommentarer
Postat av: Frida!

hahahahahahahah BODYBUILDERN! dör så kul. USA's snyggaste isf :) haha du måste vart helt fyrkantig. Världens största kram till bodybuilderLisa <3

2011-09-17 @ 23:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0