Försöker att intala mig själv att:

Att jag älskar att plugga. Att jag älskar att lära och att jag skaffar kunskap för livet.
Att jag älskar att plugga. Att jag älskar att lära och att jag skaffar kunskap för livet.
Att jag älskar att plugga. Att jag älskar att lära och att jag skaffar kunskap för livet.
Att jag älskar att plugga. Att jag älskar att lära och att jag skaffar kunskap för livet.
Att jag älskar att plugga. Att jag älskar att lära och att jag skaffar kunskap för livet.
Att jag älskar att plugga. Att jag älskar att lära och att jag skaffar kunskap för livet.
Att jag älskar att plugga. Att jag älskar att lära och att jag skaffar kunskap för livet.
Att jag älskar att plugga. Att jag älskar att lära och att jag skaffar kunskap för livet.
Att jag älskar att plugga. Att jag älskar att lära och att jag skaffar kunskap för livet.
Att jag älskar att plugga. Att jag älskar att lära och att jag skaffar kunskap för livet.

Kommentarer
Postat av: Kristian Pettersson

Funny girl ;-)

2011-09-26 @ 22:03:40
Postat av: Anna Malmö

Om du skrev att det där utan att kopiera och klistra in är jag imponerad! ;)

2011-09-30 @ 19:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0