Swedish view

Så var det helg igen. Har överlevt 6 veckor i flagstaff. Har varit en vecka i högt tempo precis som de tidigare. Träna, klasser, äta, plugga, träna, äta, plugga, sova ungefär. Börjar vänja mig vid tempot. Jag har alltid älskat utmaningar, jag presterar bäst under press. Att balansera skola, träning och det sociala livet här är en sann utmaning. Jag prioriterar träningen i första hand och det hjälper mig igenom plugget. Hade jag inte fått hålla på med friidrott hade jag aldrig varit här. Jag försöker se på studierna som ett tidskrävande jobb som kommer ge mig en fin belöning och det har faktiskt lyckats stimulera min studiemotivation hittills. Nästan så att jag tycker att det har varit roligt att plugga denna veckan. Men jag är glad att det är helg, så jag kan ladda om batterierna för ännu en veckas utmaning både fysiskt och psykiskt.
Min fina nyinredda vägg kommer definitivt ge mig lite värdefull energi.
Blir så glad varenda gång jag kommer in i rummet och får syn på massa bilder på mina underbara vänner där hemma. Mitt långsiktiga mål är att fylla hela väggen. Kommer ju få A i mina klasser lätt som en plätt då...
Mitt nattduksbord hedras av de viktigaste personerna i mitt liv. Mamma, Pappa, Erica & Beatrice. Ljuset har en ljuvlig doft av mintchoklad. I just looove it

11 veckor kvar till Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0