Nya skor

- Alright let's get out of here. Come on!!!!
Det första Coach säger när jag kommer till träningen. 1,5 timme senare var jag helt slut. Då hade jag tagit mig igenom en cirkelträning bestående av frivändningar, benböj, bänk, axelpress samt fällkniv, gjort 3x10 jämfotahopp i trappa, hoppat 10x50 yards mångsteg och avslutad med bålstyrka. Älskar känslan när kroppen är helt utpumpad på krafter.
Fick spikskor och nya löparskor idag. Behövde verkligen nya löparskor, mina gamla passerade bäst före-datumet redan innan jag drog över atlanten. Båda skorna är från adidas, eftersom det är det märket som sponsrar skolan. Kommer inte få tävla i något annat än adidas när säsongen drar igång. Inga undantag, NCAA är väldigt hårda med reglerna. Så jag är tvungen att lägga mina favorit-spikskor, Nike PV2, på hyllan tills jag kommer hem till Sverige. Lyckligtvis kändes adidas jumpstar väldigt lika nike PV2, så det ska nog inte bli ett alltför jobbigt byte. Snarare spännande. Längtar efter tävlingssäsongen som in i norden. Fast jag är glad att det är några månader kvar, vill hinna komma i riktigt bra form innan dess.
Ser framemot höga höjder med mina nya spikes Adidas Jumpstar
Älskar känslan av nya fräsha träningsskor på fötterna. Adidas Super Nova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0