Midterm CHECK

Skrev min första midterm exam idag, ämnet var Introduction to Business. Gick snabbt, efter 20 minuter var jag klar (och då var jag bland de sista som satt kvar). Busenkelt måste jag säga att det var och inte har jag pluggat mycket för det heller. Förmodligen en halvtimme sammanlagt. Provet baserades på exakt samma frågor som vi har haft på våra tre tidigare prov denna terminen. Så det ända jag gjort för att plugga inför detta provet var i princip att checka igenom frågorna.
Har inget "måste-plugg" i helgen så det ska bli skönt med lite lugn och ro. En stavhoppstjej som är intresserad av att börja på NAU nästa höst är här på rekryteringsresa över helgen och jag har fått äran att vara värd för henne. Ska bli spännande och roligt att träffa en eventuellt blivande träningskamrat.
Sedan är det tequila sunrise i Flagstaff denna helgen. En årlig tillställning som vad jag fattat det som går ut på att dricka tequila från 6 på morgonen och inte sluta förrens solen går upp näst kommande dag. Låter hört i mina åren. Jag kommer nog prioritera sömnen före soluppgången, men lite festligheter lär det bli.
Fortsättning följer...Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Älskar att läsa om dig Lisa! blir sådär glad i hjärtat av att det går bra och att du mår bra. gött att din exam gick bra! själv sitter jag just nu med min hemtenta, pissvårt haha. ha det gött! love love love:)))

2011-10-22 @ 16:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0