Kindkramp

Har haft ett konstant leende på läpparna andra halvan av denna dagen. En trevlig överraskning väntade på mig när jag kom hem från skolan: tre brev från Sverige, två från mamma och ett från Frida och Olivia. Så glad blev jag. Hann inte läsa dem innan träningen så jag tog med dem för att kunna läsa dem på hemvägen. Mammas skickade med lite tidsningsutklipp från smålandsposten. Saknar verkligen att ha en tidning att läsa på morgonen och allra mest saknar jag smålandsposten.  Även om artiklarna var några veckor gamla var det trevlig läsning. Fällde en tår när jag läste om Stefan Livs död. Ett annat utklipp handlade om världens bästa morbror och gudfar, Conny Hagberg. Han har slagit rekord i antalet nomineringar för en utmärkelse inom landstinget, vilket inte förvånar mig. Conny har förmodligen det största hjärtat på jorden. Han vill alla väl och ställar alltid upp. Hur många kommer frivilligt till jobbet på sin lediga dag för att han bryr sig om sina patienter?

Brevet från Frida och Olivia innehöll en Ahlgrens bil... en bil. I en öppen påse i mini-version. Nåväl, man får vara nöjd med det lilla. Den smakade som den skulle i alla fall. Tack för omtanken tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0