Säsongens mål i gymnastik

Gymnastikpasset i morse gick väl sådär. Började katastrofalt dåligt. Skulle göra rondat och över en plint och landa i skumgummihavet. Jag lyckades inte alls. Kroppen ville inte sammarbeta och jag dök mot marken istället för att flyga mot taket. Frustrarande. Försöker se det från den positiva sidan nu - det kan bara bli bättre.

Efter min vaga insatts på sattsbrädan var det dags att öva på terminens stora mål - Giants (=jättesving, se youtube.klippet). Lyckades få min kropp att passera den horisontella vinkeln med marken och var faktiskt inte så långt ifrån att klara hela snurren. En extra gnutta mod är förmodligen allt som behövs. Ska tagga till mig ordentligt till måndag för då ska jag på'et igen!!!
Säsongens mål är detta...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0