I'm blessed

Nu är det verkligen hårdträning som gäller. Vanligtvis är vi lediga resten av dagen efter gymnastiken. Men nu från och med denna veckan är det träningen även på eftermiddagen.

Dagens andra pass bestod av 6x100 meter accerlerationer med max fart mot slutet. 10x50 meter mångsteg. 3x10 jämfotahopp i trappa. Efter träningen gick jag rakt till isbadet med mina kokta spagetti-ben. Coach var nöjd med oss och gav oss ett "Bra jobbat" (som är den första svenska fras jag lärt honom. Han välsignade oss med en recoveryday imorgon, vilket innebär ingen träning. Kunde inte komma mer lägligt, precis vad min kropp behöver för att kunna fullfölja veckan. Har bara en klass imorgon, sedan blir det återhämtning för hela slanten. Kaffe, isbad och vila. Ser verkligen fram emot att få gå till klassen med vanliga kläder imorgon. Har inte gjort det en enda gång sen träningen börjar eftersom jag antingen har träning direkt före eller direkt efter.
Nu ska jag somna till veckans avsnitt av bonde söker fru.
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0