Favorit-onsdag

Har kommit fram till att onsdagar är min favoritdag i veckan här i Flagstaff.
Uppe med tuppen idag, gymnastikträning klockan 7. Onsdagar brukar vara dagen då jag brukar prestera bra på gymnastikpassen så var det även idag.Trots att jag inte tränat särskilt mycket gymnastik under sommaren känner jag mig starkare än någonsin. Det är en härlig känsla! Fick äran att spela svensk musik, vilken innebar The Ark, Kent, Robyn och Gyllenetider. The Ark, Växjös stolthet gick hem hos gänget.
Efter träningen hade jag engska och matte. Fick tillbaka mitt resultat från fredagens matte-exam. 92/98 poäng, det är jag mycket nöjd med. Får tacka katedrals mattelärare för all kunskap de trugat i mig, har verkligen nytta av det här.
Var hemma innan 12 och inget mer än plugg på schemat för hela dagen. Hann skypa lite Med Julia och Matilda som höll på att baka kanelbullar. Hade hemskt gärna smakat en. Synd att det inte går att skicka mat via internet. Då hade jag beordrat kanelbullar och kaviar (!!!)
Trots att jag har pluggat i princip fram till läggdags så tycker jag att det varit en avkopplande onsdag. Hur jag nu lyckas kombinera avkoppling och plugg förstår jag dock inte riktigt. Har ju beställt flygbiljett till Florida idag också, men det ska jag inte sjunga ut om igen. Men det försämrar ju såklart inte mitt humör...
Nu har jag tänt mitt chokladljus och ska släcka i taket för att avsluta kvällen med det senaste avsnittet av bonde söker fru. Det är livskvalitet!
Många år av vänskap, älskar er vänner!

Kommentarer
Postat av: klingan

älskar mer än något annat att gå in på din blogg ta 5min och läsa igenom det senaste som hänt i ditt liv!!!

ta hand om dig lisa vi ses.

2011-10-06 @ 08:46:09
Postat av: Pappa

Men du, "Bonde söker fru" !!! Hur mår du egentligen ? Kram/Pa

2011-10-06 @ 08:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0