Återhämtar mig

Fick ett fint vykort från Växjö idag. Det var från Maja och Ivar, min extra mormor och morfar. Så himla glad blev jag. Tusen tack för det!
Halvvägs igenom min recoveryday. Färdig med dagens klass och gjort min online-exam i Businiess. Nu sitter jag och dricker dagens fjärde kopp kaffe och äter mitt nyupptäckta nyttiga godis - esprssobönor täckta med mörk choklad (hej kaffe-älskare!).Hur gott som helst!  Försöker samla energi för att påbörja nästa projekt i min engelska klass - en informativ uppsats om hormonet rBGH som injisueras i kossor här i USA för att de ska producera mer mjölk. Har en känsla av att det kommer bli väldigt jobbigt, mycket information men också spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0