en trött baksida och frustrerande överskottsenergi

Hemlängtan är inte riktigt lika påtaglig idag, det känns bra. När jag kom till the Dome på morgonen för att hoppa stav märkte jag att jag var stel i min vänstra baksida. Vid sådana tillfällen är det guld värt att ha ett träningsrum bemnnat med sjukgymnaster. Det verkade som tur väl inte vara något allvarligt, en liten överansträngning eller sträckning (ska jag var ärlig så fattade jag inte riktigt vad de menade). Förhoppningsvis är jag återställd om några dagar. Trots att det inte verkade så farligt fick jag inte träna idag, varken hoppa eller lyfta. Typisk, jag som såg så mycket fram emot att springa in mina nya spikskor. Så idag har jag varit  frustrerande obalans med en massa överflödig energi. Jag vill ju träna!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0