semesterdag

Vilken härlig sista dag i Fort Lauderdale. Har stornjutit varje ögonblick. Sol, värme, god mat och en underbar vän är receptet för en perfekt dag. Soltimmarna spenderades stekandes på stranden. Dagens outfit var våra nyinköpta turistlinnen, gympadojor, ryggsäck och kamera runt halsen - turistinspirerad i allra högsta grad. Lördagsmiddagen fick bli ett besök i Cheesecake Factory. Åt en ljuvlig lax med örttäcke som serverades med potatismos och sparris. Trots att jag blev dundermätt kunde jag inte låta bli att köpa hem en white chocolate-caramel-macademia-cheesecake (smakbeskrivning är överflödig). Mätt och belåten med dagen är jag minsann. Nu återstår en natt med massa babbel, skratt och film.

Kommentarer
Postat av: mellansyrran

Vill med ha sol, bad och värme!

2011-11-29 @ 22:12:16
Postat av: Elli

Vilka underbara bilder Lisa! Längtar verkligen tills vi ses! Hoppas allt är bra med dig finaste!



Bamsestor kram

2011-11-30 @ 08:09:28
Postat av: mamma

Hej lilla Lisa! Härliga bilder på en söt tjej. Nu springer tiden iväg och snart får vi alla rå om dig!

Idag har jag planerat Carro camp med Ingalill och Tickan.

2011-11-30 @ 18:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0