Olive Garden andra dagen i rad

Caroline fick bestämma kvällens restaurang dagen till ära. Det blev italiensk mat på Olive Garden, en av favoritrestaurangerna här i Flagstaff (jag, Rashida och Jenne var där senast igår). Soppa, breadsticks och sallad till förrätt. Kycklingfile med ostfyllning och potatismos som huvudrätt. Och avslutningsvis en ljuvlig halvbakad cookiepizza med vaniljglass. Allting smakade oförskämt gott, dock blev jag lite för mätt. Men det var det allt värt.

Fick bara träna gymnastik idag på morgonen. Baksidan behöver mer vila. Med uteblivet eftermiddagspass passade jag på att göra så mycket gymnastik jag hann med på morgonen. Bemästrar jättesvängen ganska bra nu. Träning ger färdighet, skam den som ger sig. En underbar känsla att övervinna sin egen rädsla och klara någonting man aldrig klarat förut. Ger självförtroendet en härlig och behövande boost. Har blivit lite smått beroende av gymnastik, youtubar gymnastikklipp varje kväll innan jag går och lägger mig. Så sjukt inspirerande vad elitgymnaster kan åstdkomma med sina egna kroppar. Enligt mig är gymnastik utan tvekan den mest fascinerande idrotten.
Kerri Strug OS i Atlanta 1996. Snacka om mental styrka...
Nu ska jag sova bort min food-hangover.
Nighty night!

Kommentarer
Postat av: Elli

Lisa! Hoppas din baksida mår bättre och att HELA du mår bra! Har kommit fram till SA efter en lång flygning med en galet flygrädd Elli intryckt i mitten av planet! Vi har kommit igång lite lugnt med träning och det är helt underbart att få träna ute i värme! Är du sugen på Skyp nån dag? Hojta så planerar vi in en!



Stor Bamsekram till dig min fina vän! Saknar dig massor och ser fram emot lite mysiga testunder i öjaby! Kraaaam

2011-11-18 @ 13:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0