En jobbig vecka

Ber om ursäkt för mager uppdatering denna veckan. Har varit mycket jobbigheter den senaste tiden som tyngt ner mig och veckan startade med en ny tråkig nyhet...

Min älskade Morfar fick en stroke i söndags natt. Det var ett väldigt jobbigt besked som satte hela veckan i obalans. Lyckligtvis var det en mindre allvarlig stroke och Moffen mår efter omständigheterna förhållandevis bra som jag förstått det. Han återhämtar sig mer och mer för varje dag och jag hoppas verkligen att det fortsätter i den riktningen...
Att något skulle hända mina närmaste när jag befinner mig här är något jag är fruktansvärt rädd för. Trots att det som hänt är tråkigt så är jag ändå tacksam att det stroken var av ett mildare slag. Enligt läkarna kan Moffen bli ganska bra återställd om han har motivationen till det. Så jag tackar alla skyddsänglar som ödmjukast för det beskedet.
Till världens bästa Morfar! Träna nu på ordentligt och gör allt vad du kan för att bli återställd. Annars blir det hårdkörning för dig om några veckor när jag kommer hem. Du fixar detta, det är jag övertygad om. Tänk positivt.
Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0