duracellkanin

Späckat dagsschema idag. Har kännt mig som en duracellkanin. Förstår dock inte var energin kommit ifrån för jag har kanppt haft tid att äta.
08:00 Officehour hos min Mattelärare
09:10 Engelska (värsta kursen). Blev inte direkt roligt när läraren var på riktigt uselt humör
10:15 Stavhopp (direkt efter engelskan). Gick kanonbra!
12:30 Snabb-lunch
12.45 Business-class. Efter att ha tuggat i mig min lunchmacka hade jag inte en chans att hålla ögonen öppna. Så jag tupplurade mig igenom hela föreläsningen (vilket den senaste tiden har tenderat till att bli en vana).
14:00 En nödvändig kaffe paus. Stor latte med dubbla espressoshots.
15:00 Tutoring i engelska.
16:00 Lyftning/styrkaträning
18:00 Middag
19:00 Studyhall. Ska göra ett grupparbete och ingen av mina medlemmar är här, som vi bestämde igår. Jag hatar grupparbeten.
Gick hemmifrån 07.45 och har varit igång hela dagen. Har lyckats tackla tröttheten ganska bra, antar att den kommer bryta ut när jag kommer hem och kan slappna av. Längtar efter sängen.

Kommentarer
Postat av: Elli

Vad grym du är Lisa som kämpar på!!!:) Kämparnas konung!!! Dock säger tantelli att du måste försöka ta dig lite tid att äta och vila, vet att det kan va knivigt! ;) Tack förresten för senaste samtalet! Har varit glad över det i flera dagar!:)



Stor stor kram till dig min fina vän

2011-11-09 @ 07:07:15
Postat av: Kristian

Who was teaching EN105? not a TA a hope (stay away from those...)

2011-11-09 @ 20:25:03
Postat av: Lisa

Kristian: No, he is not a TA. A good instructor when he's not mad.

2011-11-10 @ 22:31:11
URL: http://getmyselftogether.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0