Weekend i Köpenhamn stavades R O B Y N







I helgen har jag varit i Köpenhamn. I helgen har jag sett Robyn. R O B Y N
Och hon levererade. Sinnes! Vilken tjej! Vilken grym tjej! Grymmast! Hon får mig att tvivla på min sexuallitet. 

Jag, Frida, Elin och Linda har planerat detta sen några månader tillbaka. Julia och Amanda tillkom två timmar innan avresan. De fick tag på två biljetter till halva priset på lördagsmorgonen, två timmar innan tåget gick. Affären gjordes på perongen i Lund. Spontanitet av högsta klass.

 Våra förväntningar var skyhöga. Vi dansade runt på Ströget hela eftermiddagen. Tur att vi inte träffade på några kändisar. För så som vi betedde oss skulle vi aldrig göra i Växjö. Att dankarna glodde är fullt förståeligt.

Men The Dancehallgueen levde upptill förväntningarna, ingen tvekan om den saken. Svetten rann, rösten försvann, fötterna domnade och känslorna spirade. MAGISK KVÄLL.

Jaaaa, som ni förstår hade jag en oförglömlig helg och den innehöll så mycket mer än vad jag tänker skriva ner med ord här. Funderar på om jag någonsin skrattat såhär mycket under en hel helg? På vägen hem stannade vi till i Malmö och väckte vårkänslorna till liv. Det var pricken över i:et.

Jag älskar Robyn, mina fantastiska vänner och livet.

Kommentarer
Postat av: korveeen

" jag har inga ord..alltså jag har inga ord" haha.

fetegrym helg med er.

Bilden på dig mig och robyn är ju också grym...............aldrig varit brunare :)

2011-03-21 @ 17:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0