Time Square




Tranade imorse, blev hack och lite sprint ovningar. Darefter blev det shopping runt 42th Street dar Times Square ligger. Kopte skitsnygga Ralph Lauren kangor och en massa andra nodvandiga och mindre nodvandiga atteraljer. Statisk armstyrka!!! Jag maste saga att jag redan alskar New York. Det ar en underbar stad, UNDERBAR!
Imorgon ska jag hanga med pa nagra classes pa skolan, det ska bli intressant. Mitt studieval star mellan exercise science och business. Forhoppningsvis kan jag kolla in bade imorgon.

Carro ar hemma nu. Sa nu far hon tillfriskna i sin egen sang. Jag ar pa jakt efter de snyggaste conversen i hela staden till henne. An sa lange har jag bara stott pa de vanliga eller ocksa sa finns de inte i ratt storlek.
Har tva dagar kvar har innan jag aker hem pa onsdagkvall. Har varit de mest upplevelserika veckorna i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: FRIDA!!!!

HEJ PÄRLAN!



Min feber försvann direkt när ja fick höra din röst. Din glädje smittar av sig ända hit!!! Jag vill va där med dig :) Du FÅR INTE åka hem utan att ha köpt nya air max lisa! i USA finns alla coola färger som man bara kan drömma om när man bor i kalla sverige. Fortsätt leva livet. CARPE DIEM! jag möter dig på stationen i Växjö på torsdag. PUSS&KRAM

2011-03-01 @ 19:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0