Statue Of Liberty



Idag har hunnit med en hel del. Hangde med Emmy och Krisit pa en clas imorse, darefter blev det lyftning for att sedan dra ner en sista svang pa stan. Akte och halsade pa frihetsgudinnan. Det var underart vader. Sen har jag yrat runt pa nagon av alla shoppinggator. Tillsist hittade jag converse oh dapassadejag pa att kopa 5 stycken. Tur at jag int kopte ett par till, dahade jag verkligen inte fatt plats i resvaskan. Vaskan vager precis 23 kg och handbagaget ar maximerat men jag kommer formodligen fixa det (om jag har pa mig bade skjorta, kofta och adidasjackan pa sakerhetskontrollen. Kannermig syndig just nu, men a andra sidan har jag sparat mig for USA i ett halvar. Och allt ar ju faktiskt inte till mig.

Jag har inte hemlangtan, men det ska bli skont at komma hem. Har varit tva valdigt upplevelserika veckor och jag har enhel del att intryck som behover smalta.

Kommentarer
Postat av: Micke

Det var kul att ha dig har! Ses val i sommar. :)

2011-03-04 @ 01:14:31
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0