Borta bra men hemma bäst?

Tillbaka i Växjö. Resan gick bra, har blivit pro på säkerhetskonroller, terminaler och gater. Fast tyvär måste jag erkänna att jag hoppade på fel tåg från Köpenhamn, men det var inte värre än att jag hoppade av och bytte på Malmö central. Det går inte riktigt ihop sig: har rest runt och klarat mig själv i USA i två veckor, men när jag intar hemmaplan lyckas jag inte ens stiga på rätt tåg. Nåväl, lite komiskt är det kanske trots allt.

Kan inte komma på någon annan tvåveckorsperiod i mitt liv som varit såhär spännande och rolig! Är så nöjd med allting (Visst Carro skulle vara pricken över i:et). Men det känns skönt att få komma hemma, få smälta intryck och landa på jorden igen. Vill tacka alla underbara människor på NAU och Manhattan College för fantastiska upplevelser. Nu väntar ett svårt beslut, det svåraste jag någonsin gjort faktiskt.

Sov knappt ingenting på planet, var för upptagen med att sitta och le för mig själv, så jetlagen ska jag  lyckas undvika. Ledig fredag imorgon, härligt! Motivationsbatterierna är fulladdade och redo att ta itu med både skolarbete, träning och annat...



Äntligen riktig gilrpower på Hordavägen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du är hemma igen!

2011-03-03 @ 21:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0