Studentveckan inleddes med skattjakt.



Resten av klassen var lite mer laddade för avslutningsstafetten än vad jag var...


Jag må vara en kaffeälskare, men kaffesump-stafett var inget för mig


Bra kämpat NV08C!!!

Jag var förmodligen den minst taggade på hela skattjakten (förlåt). Peppen var totalt försvunnen och jag var bara trött och tråkig medans klassen sprang runt och härjade. Det enda jag tillförde poänglistan var en mört från vår bäck. Jaajaa, man kan ju inte vara på topp alla dagar. Men resten av klassen gjorde ett beundransvärt bra jobb. 

Mycket imponerad av klassens fighting spirit, den inställningen har då inte varit riktigt lika glödhet när det gällt betygen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0