The dragqueenshow

OH YES! Gardagen blev en succe. Tack Siri, for en fantastisk kvall!

Transorna levde upp till forvantningarna och bjod pa en glamoros show. Harlig underhallning och trevligt sallskap. Maten var inte av det mest exotiska slag, men det kompenserades av de sexiga servitriserna.
Efter showen akte nagra av oss till en nattklubb och festade till det, far ju passa pa nar man ar i New York. Och jag kan ju inte saga att jag angrar mitt val. Vi akte till en nattklubb som hade flera olika vaningar.  Sebastian sag till att vi fick gratis drinkbord pa hogsta vaningen. U T S I C K T E N ! Kanslan att blicka ut over ett blinkande New York, sager inget mer...
Som om inte det vore nog, efter nagon timme akte vi vidare till en annan nattklubb och fler drinkar vantade. Sex in the city in real life, detta ska jag beratta for barnbarnen.

Kommer fa nagra bilder av Micke (ytterligare en svensk pa skolan) sa det tycker upp sa smaningom.

Allt detta hade varit annu mer vardefullt om Carro kunde varit med. Hon sitter pa flyget hem till Sverige nu. Haller alla tummar och tar for att resan gar sa smidigt som mojligt. Love to you my friend!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0