Taxinummer: 602 200 2000

Hur lyckas jag ga sa vilse?
Gick upp klockan 7 imorse for att hinna ta en promenad innan frukosten som stanger 9.
Gick till fotbollsarenan pa campuset som ligger ca. 3 km fran hotellet. Jag var dar igar och jag trodde jag hade koll pa orienteringen vid det lagret. Klockan var 7.30 och jag tankte att det blir lagom att ga hem igen. Det ar ju bara raka vagen ner, jag visste precis var hotellet lag....!! 1 och en halv timme senare var jag fortfarande ute och snurrade bland gatorna. Jag fragade en kvinna pa en mack om var Apache Boulevard lag och hon forklarade noga precis var jag var, anda lyckades jag ga at helt fel hall. Det slutade med att jag gick in pa en bank och fragade om de kunde ringa efter en taxi. Jag var sakert 5 km fran hotellet och nar jag antligen kom hem var klockan halv tio och jag hade missat frukosten. Sa jag kopte chicken fajitas pa Filibertos fastfood pa andra sidan vagen, for att sedan somna gott i solstolen. Kanns som att jag har en tegelsten i vardera lar, blir nog bara lite baltraning idag.


Kommentarer
Postat av: Bea

Lokalsinnet har nog aldrig varit din starka sida, syrran. :P

2011-02-23 @ 10:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0