Solen gar upp over Phoenix

Annu en stekdag, vet inte om jaghar tur eller om vadret brukar vara sahar bra.

Igar var jag pa Arizona Mills, den storsta mallen i Phoenix. Jag var dar i over tre timmar och han bara med kanske en tiondel. Krille, jag hade inte ens tid att besoka Rainforest Cafe. Men det sag haftigt ut. Sa jag ska dit och branna pengar ikvall igen. Overvikten blir ett senare problem. Igar kopte jag bla. nya traningsskor asics for 300 kronor (och det var riktigt bra skor), kostar kanske 1500 minst hemma. Sen unnade jag mig tva par glasogon, ett par Rayban och ett par Policebagar. Finns en massa snygga Air Max och andra sneakers. Jag har forbjudit mig att kopa fler AirMax just nu, men jag frestas till gransen.

Nu ska jag ut i solen och steka mig lite.

Kommentarer
Postat av: mamma och morfar

Hej lilla Lisa!

Nu sitter vi och dricker kaffe och äter semlor. Idag har pappa tagit ner den stora eken och vi har burit ris. Snart kan vi ta morgonkaffet på trappan och samtidigt njuta av solen igen. Vi längtar efter värme och är allt lite sotis på dig, njut!

Bea hälsar att du ska strunta i övervikten och istället shoppa till dina syrror.

Pussar från hela familjen

2011-02-23 @ 17:49:04
Postat av: Janne B

Haj där! Du verkar ha det bra! Jag är avundsjuk bortsett från shoppingen! Här hemma är det bitande kallt. Kinderna höll på att ramla av när jag cyklade till Vallen idag. Njut av dagen och fika på Starbucks åt mig någon gång!

2011-02-23 @ 18:55:53
Postat av: Anders lantz

Hej Lisa,

Som du kanske hört, ligger Carro på ett hotell i Dallas med halsfluss och körtelfeber. När hon är stark nog ska hon flyga hem. Så hon kan med andra ord inte möta upp i New York. Hoppas ni har bytt lokala mobiltelefonnr eller e-post, annars når du Carro på tel + 46 73 03 25 284.

Vi hörs/ Puss&Kram Mamma&Pappa

2011-02-23 @ 23:08:29
Postat av: Anna-Carin Högardh

Hej Lisa Du verkar ha det bra i Phoenix.Vi har läst din blogg och Flaggstaff verkar ju väldigt bra.Carro har ju blivit sjuk,hon får medicin och när hon blir lite piggare ska hon flyga hem. Hon är väldigt besviken att resan tog slut så fort,hon såg fram emot shopping i NewYork.Men nu längtar hon bara hem. Kram och se upp för bilarna Fam.Högardh

2011-02-24 @ 00:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0