Raining cats and dogs outside the window

Japp, det regnar som bara den! Kanner inte for New York city idag. Tur att jag stannar har enda till onsdag. Emmy Koskinen (en annan elev pa skolan) ska formodligen ta mig med i helgen, det ser jag fram emot. Har varit och tranat idag pa morgonen. Tycker det var en ganska fin arena. Har galen traningsvark i mina baksidor sa jag tod det valdigt lugnt, bara lite gymnastik. Traffade headcoachen Dan Mecca, pratade lite om skolan och traning i allmanhet. Efter at vi lunchbuffe pa skolan innan det var dags att ge sig ut i regnet och bli genomblot.

Carro har bokat om sitt flyg och ska forhoppningsvis hem snart. Tanker pa dig min van!


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin Högardh

Carolines resa hem är ombokad till söndag 7.20pm från dallas är i köpenhamn mån 5.00pm.Hon har varit på akuten en gång till och fått lite dropp och annat smått o gott det är nog tur att man inte vet riktigt vad det är.Hoppas att solen kommer till NewYork,här i halmstad lyser den idag.Våren kanske är på gång.Kram och se upp för bilarna anna-carin

2011-02-26 @ 15:09:45
Postat av: mamma

Vad ledsen jag blir när jag hör att Carro inte har kunnat flyga hem, håller verkligen tummarna för att hon är frisk nog att klara resan i morgon.

Allt blir som sagt inte alltid som man tänkt sig. Erica, Bea och jag skulle ju gå på födelseddagskalas i kväll, men Conny ringde återbud, han hade fått feber. Nu ska vi åka och handla något gott som vi kan äta här hemma istället. Pappa ringde precis, Jimmy och han hade precis kommit fram till Malung, nu skulle de iväg och få skidorna vallade. Idag har vi varit på Värendsvallen, Ica körde lyftning och Bea hoppade stav med Ubbe, Fredrik och några 98-killar.

Hoppas att du haft det bra i New York idag.

Kramar från tjejerna i familjen

2011-02-26 @ 16:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0